| امروز جمعه 31 فروردین 1403

آزمون کارشناس رسمی دادگستری

به وب سایت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خوش آمدید

آزمون کارشناس رسمی دادگستری

متقاضیان آزمون حرفه کارشناسی رسمی دادگستری توجه فرمایند 

لینک و دفترچه ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی دادگستری از ساعت ۱۴ روز ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ تا ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در دسترس قرار می گیرد.
جدول زمانی و نکات مهم مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ تا پایان روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ است.

۰۱ ویرایش اطلاعات ثبت نام برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست صفحه (مانیتور) قرار دارد استفاده کنید.

٢. در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

٣. در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخوردید، تمامی پنجره های مرورگر را ببندید و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

۴، ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت نام، از سیستم، شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ثبت نام پانزده رقمی دریافت نمایید.

۵. اگر پرسشی دارید با تلفن شماره ۳۶۲۷۰۰۵۹-۰۲۶ تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی تلفنی از۸:۳۰ تا۱۴:۳۰؛ به جز روزهای رسمی تعطیل

۶ داوطلبان سریال ثبت نام دوازده رقمی سیستم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ را به مبلغ ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال معادل (سیصد و پنجاه هزار تومان) از قسمت خریدکارت تهیه کنند

توصیه های مهم به داوطلبان گرامی
• داوطلبان دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند. : داوطلبان حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول های رشته محل مورد تقاضا (صفحات ۱۸ تا ۱۵۳) را دارا باشند.

• فقط کارشناسان رسمی دادگستری که پروانه معتبر کارشناسی رسمی دادگستری از کانونکارشناسان رسمی دارند مجاز به استفاده از بند انتقال و تغییر رشته هستند. استفاده از این بند
توسط متقاضیان عادی که پروانه معتبر کارشناسی ندارند تخلف محسوب میشود.

• داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام، نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات نادرست، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد. : در پایان ثبت نام اینترنتی، تایید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است. در این مورد دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید. . برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت بررسی نمایند. : داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات، آن را نزد خود نگهدارند داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهدارند : توصیه میشود داوطلبان فرایند ثبت نام را شخصا انجام دهند و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت راه نزد دیگران افشا نکند.

 

دانلود نامه اصلی شوارای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری



ارسال دیدگاه

کلیه حقوق برای کانون کارشناسان چها محال بختیاری محفوظ است. طراحی و اجرا RMS